reklama

Cítim to stále rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevieš aký to je pocit zaspávať každú noc a povedať si: "Ďalší deň bez teba! " Usmievam sa aj keď na to nemám dôvod, aby nikto nevidel že sa ešte trápim. Myslela som že to prebolí, že zabudnem. No musím nosiť tú masku na tvári a tváriť sa že som aj ja šťastná. Aj ked to tak vôbec ale vôbec nie je!

No najhoršie je že sa nedá na teba zabudnúť ani pri iných, NEDÁ! Pochopila som že to nemá význam. Preto ostávam sama ! Sama so spomienkami na náš spoločný príbeh...

Prečo sa mi vkrádaš do snov? Prečo mi nedáš spávať? Prečo ma nenecháš žiť? Prečo ma tak trápiš? Prečo ma necháš kvôli tebe plakať?Stále dúfam že sa mi vrátiš...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo sa vynárajú každý deň spomienky? Prečo s tebou všetko súvisí? Všade kde sa pozriem, všade kde idem, všetko čo vidím, čo cítim je o TEBE...

Bolí to strašne! Tvoja neprítomnosť, skutočná, hmotná...Tá, ktorej som sa kedysi dotýkala...Tá prítomnosť si bol TY! Bol si ten pre ktorého som žila, ráno sa zobúdzala, cez deň dýchala a v noci zaspávala.

Ty si bol ten, ktorého som tak veľmi milovala, skutočne, nefalšovane, úrimne, jedinečne, neopísateľne a...po prvý krát v živote! Ty, pre ktorého by som urobila čokoľvek! TY, n ktorom mi záležalo viac než na vlastnom živote! To je skutočná pravda...

Tak veľmi teraz trpím, každý deň chodím tadiaľ, kadiaľ sme kráčali ruka v ruke...kedysi...zmizlo to. Všade kde sa pozriem si ty...a ty sa tváriš ako keby som pre teba už nič neznamenala. Tak veľmi by som ti to všetko chcela vykričať, ako sa cítim bez teba! Že plačem len čo počujem tvoje meno, že plačem keď mi ťa niekto pripomenie, že plačem keď idem idem niekam a tebe to už nemôžem napísať...Plačem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím že cítiš to čo ja, len chlapi to vedia zakryť a nedať najavo.A keby som ťa nepoznala tak si to nedovolím ani tvrdiť! Ale je to tak...Vieš že nikdy nezažiješ s inou také chvíľe ako so mnou lebo tie sú neopakovateľné, nič sa nedá vrátiť späť. Tak ma to mrzí, lebo sme si prežili silné a dosť citové situácie spolu.

Stále si moja súčasť aj keď nie si pri mne. Viem, že ťa stále milujem! Nebudem klamať samu seba a presviedčať sa o opaku keď to tak nie je. Keď cítim každý deň len žiaľ, keď mi z toho ide roztrhnúť srdce. Chýbaš mi! Potrebovala by som ťa mať pri sebe...strašne.

Niečo som si u teba zabudla. Ak to nájdeš vráť mi to! Nevieš čo to je? Moje srdce! No keď ho budeš chcieť vrátiť tak sa vráť s ním aj ty. Pretože nikto iný sa v ňom nenachádza...len TY!

Michaela Barteková

Michaela Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

16 ročné dievča, ktoré by sa chcelo podeliť o svoje myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu