reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Barteková

Michaela Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

16 ročné dievča, ktoré by sa chcelo podeliť o svoje myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Len pre teba

Michaela Barteková

Len pre teba

Všetko je len pre teba, o tebe....o nás. Zmenil si mi život. A brutálne. Vkradol si sa do neho, ako blesk z čistého neba. Nemám pocit že si sem prišiel ako nespútaná víchrica a všetko zmietol. Aj keď to tak bolo. Zdá sa mi, že si sa mi do života dávkoval postupne. Bolo ťa stále viac a viac, a ja som si zvykla. Prišlo mi to samozrejmé a prirodzené. Ako droga. Dnes som už na tebe závislá. Si mojou osobnou najsilnejšou značkou heroínu. Z tohto sa už nikdy nevyliečim. A vôbec mi to nevadí.

  • 15. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
  • 0
Odpusť.

Michaela Barteková

Odpusť.

  • 3. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dve osoby. Jedna duša

Michaela Barteková

Dve osoby. Jedna duša

  • 28. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 142x
  • 0
Keď triedim bordel v hlave.

Michaela Barteková

Keď triedim bordel v hlave.

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu