reklama

Len pre teba

Všetko je len pre teba, o tebe....o nás. Zmenil si mi život. A brutálne. Vkradol si sa do neho, ako blesk z čistého neba. Nemám pocit že si sem prišiel ako nespútaná víchrica a všetko zmietol. Aj keď to tak bolo. Zdá sa mi, že si sa mi do života dávkoval postupne. Bolo ťa stále viac a viac, a ja som si zvykla. Prišlo mi to samozrejmé a prirodzené. Ako droga. Dnes som už na tebe závislá. Si mojou osobnou najsilnejšou značkou heroínu. Z tohto sa už nikdy nevyliečim. A vôbec mi to nevadí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zmenil si ma.
Pri tebe som sa ešte viac priklonila tomu slobodnému štýlu života, ktorý som chcela žiť vždy.
Lebo pri tebe som nabrala ešte väčšiu odvahu, akú som mala predtým. Ty so mnou súhlasíš. To ma neskutočne posúva dopredu.
Dal si mi odvahu, byť takou akou chcem byť, len tým, že si.

Ty si ten, ktorý ma vždy vo všetkom podporí. Zrejme si to ani sám celkom neuvedomuješ, ale je to tak.
Podporíš ma každým jedným komplimentom, každou pochvalou.
Niekedy ma podporíš už len vedomím, že viem, že tebe by sa to páčilo, že ty by si súhlasil.
Dodáš mi odhodlanie, lebo viem, že ma v tom nenecháš samú.
Viem, že aj keď sa zmýlim, zas to budeš ty, kto mi podá ruku a postaví ma. Lebo keď mám pravdu, vedia pri mne stáť všetci. No ty tu budeš aj vtedy, keď ju mať nebudem.
Dodávaš mi sebavedomie. Už len tým, že si so mnou. Keby som bola taká zlá, nestrácal by so mnou čas najlepší chalan na svete.
Pri tebe mám silu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som do teba blázon.
Nevedela by som už bez teba žiť. Hlavne by som to už nechcela. Bez teba by som už o nič nestála. Lebo bez teba by to viac jednoducho nemalo zmysel. Bez teba by som ten zmysel ani nehľadala. A veď načo.
Si pre mňa ako vzduch. Keď mi niekto chce zakazovať byť s tebou, rovno mi môže zakázať dýchať. Výsledok by bol rovnaký. Potrebujem ťa ako vzduch. Si pre mňa samozrejmý ako kyslík, ktorý dýcham a si neodeliteľnou súčasťou každodenného života.
A na druhej strane si výnimočný.


,,Najväčším šťastím človeka je žiť pre niečo, za čo by bol ochotný aj zomrieť."
Áno. Kvôli tebe by som zomrela bez jediného zaváhania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Videl si ma už všelijakú. Aj špinavú, zmoknutú, nenamaľovanú, opitú. Robila som už s tebou hocičo. Aj to čo by som pri iných ľuďoch nerobila.

S tebou sa môžem baviť otvorene o všetkom. Bez toho,aby si ma hlúpo súdil....bez toho, aby som sa cítila trápne. Nemám pred tebou žiadne tajomstvá. Viem, že nech prídem s akýmkoľvek problémom, vypočuješ ma a poeadíš mi. Niekedy mi stačí keď ma objímeš a je všetko v poriadku. Niekedy mi stačí myšlienka na teba a je všetko oukej.

Sme ako puzzle. Zapadáme do seba ako dva chýbajúce kúsky. Asi sme pre seba stvorení. Kto iní, ak nie my? :)

Nie som s tebou dlho, iba vyše 4 mesiacov. Mne to príde ako roky. Máme toho spolu toľko zažité, dobré i zlé, že sa mi nechce veriť, že sa to vprace do tak krátkeho časového úseku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Týmto som ti len chcela vyjadriť ako moc mi na tebe záleží a že ťa milujem tak ako nikoho ♥

Ďakujem ti za všetko !


Michaela Barteková

Michaela Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

16 ročné dievča, ktoré by sa chcelo podeliť o svoje myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu