reklama

Keď triedim bordel v hlave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcela som niečo napísať. V hlave mám tisíc myšlienok, no ani jednu neviem sformulovať do zmysluplnej vety. Je to zvláštne keď ich neviem pospájať do súvislostí...a je zvláštne, že neviem prečo.

Chcem sa z toho vyzliecť. Donaha! Chcem si prečistiť hlavu. Upratať ten bordel v nej. Lebo milujem, nenávidím, zbožňujem, opovrhujem, ignorujem preklínam a imponujem...

Milujem jeho. Jeho bytosť, jeho telo, jeho myseľ a jeho slová...

Nenávidím diaľku. Keď sa tvári ako kráľovná, keď ma mučí a keď ma ubíja...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zbožňujem slová. Tie, ktoré ma rozosmejú, tie, ktorým aj tak niekedy neverím, tie, ktoré ma utíšia aj keď chcem ďalej namietať...

Opovrhujem svetom. Svetom, pretože ma ničí svojou dobou, pretože ma chce utláčať a ja sa nenechám unášať davom. Opovrhujem svetom pretože vychováva monštrá...

Ignorujem skutočnosť, že čas sa niekedy tak vlečie. Ignorujem fakt, že niekedy predo mnou uteká a ja ho nedokážem zastaviť.

Preklínam ľudstvo. Preklínam ľudstvo lebo je skazené. Nie, ja nepreklínam aj teba. Ty si len človek. Teba milujem...

Imponujem k tebe. Ťaháš ma k sebe. Púšťaš ma silou, slovami, myšlienkami. Áno, si to ty. Aj ty, aj ty a aj ty...

Michaela Barteková

Michaela Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

16 ročné dievča, ktoré by sa chcelo podeliť o svoje myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu